Kontakt
Z firmą NaprawaKsero.pl można skontaktować się:
ul. Słonecznikowa 6B
42 - 224 Częstochowa
tel. (034) 322 74 41
tel. (034) 389 29 99
tel. kom.do Działu Serwisu: 0 602 614 637
tel. kom.do Działu Handlowego: 0 660 486 906
GG do Działu Serwisu: 42504
GG do Działu Handlowego: 1075413
Sklep Internetowy: www.agapo.pl
e-mail do Działu Serwisu: serwis@pc-net.pl
e-mail do Działu Handlowego: agnieszka@pc-net.pl
ul. Słonecznikowa 6B
42 - 224 Częstochowa
tel. (034) 322 74 41
tel. (034) 389 29 99
tel. kom.do Działu Serwisu: 0 602 614 637
tel. kom.do Działu Handlowego: 0 660 486 906
GG do Działu Serwisu: 42504
GG do Działu Handlowego: 1075413
Sklep Internetowy: www.agapo.pl
e-mail do Działu Serwisu: serwis@pc-net.pl
e-mail do Działu Handlowego: agnieszka@pc-net.pl

Jak dostarczyć urządzenie do serwisu
W związku z licznymi pytaniami poniżej krótka instrukcja dostarczenia urządzenia do serwisu.
1. Drukarki:
- drukarka /bez opakowania, pudełka/
- bez płyty ze sterownikami
- z zasilaczem
- bez kabla komunikacyjnego
- z kpl materiałów eksploatacyjnych /tusze, tonery/
- drukarki atramentowe /szczególnie Brother, Epson, Canon/ transportujemy POZIOMO w innym razie grozi to zalaniem urządzenia poprzez tusze
2. Kserokopiarki - zazwyczaj serwisujemy u klienta, ale jeżeli urządzenie dostarczane jest do nas to:
- powinno być kompletne /wszystkie opcje/
- kpl materiałów eksploatacyjnych
- informację o wcześniejszych naprawach, serwisie - jeżeli urządzenie nie jest pod naszą opieką
3. Niszczarki
- zazwyczaj wystarczy sama góra /tam gdzie są noże/
- ewentualnie, jeżeli uszkodzenie związane jest z koszem to trzeba dostarczyć całość
- niszczarke w całości dostarczyć z PUSTYM, CZYSTYM koszem
4. Laptopy
- urządzenie z zasilaczem i baterią
- informację o ewentualnych hasłach
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom zarówno nowym i stałym Klientom naszego serwisu PC-NET (laptopy, tablety). Otworzyliśmy „punkt zdawczy” urządzeń na serwis w doskonałej lokalizacji. Teraz jeszcze szybciej oddasz swoje uszkodzone urządzenie do naprawy. Zapraszamy al. Wolności 4 budynek DH Centrum (przy Mc Donald) poziom – 1 po schodach w dół za stoiskiem „Złotnika” (pracownia złotnicza). Sprzęt można zostawić w punkcie po uprzednim wypełnieniu formularza „Zgłoszenie Serwisowe”, w który zostaną zawarte informację typu: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail, model urządzenia, numer seryjny, rodzaj usterki – dokładnie opisanie problemu. Powyższe informację umożliwią nam kontakt z Państwem, zdiagnozowanie usterki i wycenę jej naprawy. Nie naprawiamy sprzętu nim wcześniej nie poinformujemy Klienta o kosztach jakie będzie musiał ponieś.
Przed udaniem się do „Punktu Serwis PC-NET” zachęcamy do pobrania formularza „Zgłoszenie Serwisowe”, wcześniejsze jego uzupełnienie i załączenie do sprzętu (tablet, laptop). W przypadku pytań prosimy o kontakt.